مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 12:502023-06-29فناوري

مشارکت همراه اول در برگزاری الکام تاکز با رویکرد گفتمان سازی


بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با مشارکت در برگزاری رویداد الکام تاکز، بابی در گفتمان سازی در حوزه های تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال، دولت الکترونیک و هوشمندسازی گشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، امسال در بیست و ششمین دوره از برگزاری نمایشگاه بین المللی الکامپ، همراه اول به عنوان حامی برگزاری و با شعار تجربه جهان دیجیتال به این رویداد آمده است.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور ضمن حضور در قالب 3 زون اصلی شبکه و زیرساخت ، راه حل های کسب و کاری و زندگی دیجیتال که هر کدام شامل بخش ها و زیرمجموعه های سرویس متنوعی است، سعی کرده با مشارکت در بخش الکام تاکز حلقه ارتباطی مناسبی با استارتاپ ها ایجاد کند.

به عبارت دیگر همراه اول به عنوان لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال به منظور اشتراک مساعی، شبکه سازی و هم افزایی تجربیات فن سالاران در حوزه های گوناگون ICT، ارائه هایی ویژه و تخصصی در بخش الکام تاکز داشت.

نقش آفرینی همراه اول در توانمندسازی و توسعه اکوسیستم دانش بنیان صنعت ICT سخنرانی اول با عنوان نقش آفرینی اپراتورهای تلکام در توانمندسازی و توسعه اکوسیستم دانش بنیان صنعت ICT کشور بود که محمدمهدی قوچانی مدیر راهبرد مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در نخستین روز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت همراه اول در برگزاری الکام تاکز با رویکرد گفتمان سازی

مشارکت همراه اول در برگزاری الکام تاکز با رویکرد گفتمان سازی