مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 19:252023-06-25ورزشي

افتتاح دو مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در البرز


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به صدور بیش از 180 مجوز طی سال گذشته برای مراکز مشاوره ازدواج پ، افزایش ازدواج را در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر دانست.

- ایسنا/البرز مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به صدور بیش از 180 مجوز طی سال گذشته برای مراکز مشاوره ازدواج پ، افزایش ازدواج را در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین متقی فر با حضور در نشست مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده استان البرز اظهار کرد: خوشبختانه مراکز مشاوره ازدواج وزارت ورزش و جوانان، بالاترین رده و رتبه را در بین مراکز فعال تمامی دستگاه ها در این حوزه دارند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما کمک به مراکز مشاوره است افزود: با تلاش های صورت گرفته توانستیم مراکز مشاوره را جزو تبصره 18 وزارت کار قرار دهیم تا از تسهیلات مربوط به این تبصره برخوردار شوند.

متقی فر با تبیین برنامه ها و سیاست های وزارت ورزش و جوانان در خصوص ازدواج جوانان تصریح کرد: در سال 1401 بیش از 180 مجوز جهت راه اندازی مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در سراسر کشور صادر کردیم و این در حالی است که طی 20 سال گذشته تنها حدود 40 مرکز مجوز دریافت کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در البرز

افتتاح دو مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در البرز