مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 14:552023-06-29سياسي

رتبه «مدیر ملی برتر قوه قضاییه» را چه کسی کسب کرد؟


رییس کل دادگستری استان تهران درباره کسب رتبه «مدیر ملی برتر قوه قضاییه» گفت: این توفیق حاصل عملکرد همه همکاران مجموعه قضایی استان تهران در بخش ها و حوزه های مختلف است.

- رییس کل دادگستری استان تهران درباره کسب رتبه مدیر ملی برتر قوه قضاییه گفت: این توفیق حاصل عملکرد همه همکاران مجموعه قضایی استان تهران در بخش ها و حوزه های مختلف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری تهران علی القاصی در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر افزود: ارزیابی دادگستری ها و واحدهای قضایی معمولا هر ساله با بررسی وضعیت وعملکرد حوزه های قضایی براساس سیاست ها، شاخص ها و برنامه های جاری قوه قضاییه صورت می گیرد و در نهایت بر مبنای اقدامات شاخص، استان های برتر معرفی و مدیران نمونه انتخاب می شوند.

وی وضعیت خاص و ویژه دادگستری استان تهران را از حیث صلاحیت های رسیدگی و میزان وارده پرونده های قضایی مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: تشکیلات قضایی دادگستری استان تهران بزرگ ترین حوزه قضایی کشور محسوب می شود؛ به طوری که در سال گذشته بالغ بردو میلیون و 600 هزار فقره پرونده به دادگستری و واحدهای قضایی استان تهران وارد شده و با تلاش قابل توجه همکاران به همین میزان و حتی بیشتر نیز پرونده مختومه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه «مدیر ملی برتر قوه قضاییه» را چه کسی کسب کرد؟

رتبه «مدیر ملی برتر قوه قضاییه» را چه کسی کسب کرد؟