مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-04ورزشي

همایش پیاده روی برای دهمین سال در کاشمر برگزار می شود


دبیر ستاد مردمی پیاده روی غدیر خم کاشمر از برگزاری همایش پیاده روی حرم تا حرم برای دهمین بار هم زمان با روز عید سعید غدیر خم در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد ایوبی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش پیاده روی غدیر خم با عنوان حرم تا حرم برای دهمین سال متوالی در کاشمر برگزار می شود؛ ارادتمندان به امام و ولایت با پیمودن مسیر پنج کیلومتری در عصر جمعه هم زمان با روز عید از بقعه متبرکه امامزاده سید حمزه (ع) به سمت امامزاده سید مرتضی (ع) عشق و ارادت خود را به حضرت علی (ع) به نمایش می گذارند.

دبیر ستاد مردمی پیاده روی غدیر خم کاشمر عنوان کرد: تاکنون حدود 10 موکب مربوط به هیئت های مذهبی و افراد شخصی برای خدمات رسانی به شرکت کنندگان در این مراسم اعلام آمادگی کرده اند که هرساله شاهد برگزاری مراسم باشکوه توسط مردم هستیم.

وی بابیان اینکه هر ساله شاهد حضور بیش از 6 هزار نفر از ارادتمندان به امامت و ولایت در این مراسم هستیم گفت: برگزاری برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی در امام زاده سید مرتضی (ع) همچون ورزش باستانی، اجرای سرود، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و سخنرانی از مهم ترین برنامه های این همایش در این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش پیاده روی برای دهمین سال در کاشمر برگزار می شود

همایش پیاده روی برای دهمین سال در کاشمر برگزار می شود