مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 13:302023-06-29فناوري

معاون اول رییس جمهور از غرفه ایرانسل در الکامپ بازدید کرد


معاون اول رییس جمهوری به همراه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس رگولاتوری، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402 بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در آخرین روز از برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، صبح امروز پنج شنبه 8 تیر 1402، دکتر محمد مخبر دزفولی معاون اول رییس جمهوری به همراه دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر امیر محمدزاده لاجوردی جانشین وزیر در امور ارتباطات و معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، از غرفه ایرانسل در سالن اصلی نمایشگاه (38) و سالن 8و9 بازدید کردند.

در جریان این بازدید، وزیر ارتباطات، با انجام تست سرعت سرویس فیبرنوری (FTTH) ایرانسل، ویژگی های این سرویس را برای معاون اول، تشریح کرد.

مخبر دزفولی، با تقدیر از اقدامات انجام شده توسط ایرانسل در خصوص ارائه اینترنت پرسرعت ثابت، خواستار گسترش ارائه این سرویس در سراسر کشور شد.

سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری ایرانسل، 27 اردیبهشت 1402، توسط آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری، به صورت آنلاین در شهر بابل افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول رییس جمهور از غرفه ایرانسل در الکامپ بازدید کرد

معاون اول رییس جمهور از غرفه ایرانسل در الکامپ بازدید کرد