مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:202023-06-27سياسي

️مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی شد


طی مراسمی ️مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان معرفی شد.

- ب️ه گزارش خبرنگار مهر ، امروز سه شنبه در حاشیه نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان، از حسین علیزاده مسئول سابق بسیج دانشجویی این دانشگاه تجلیل شد و امیر محمد معظمی به عنوان مسئول جدید این تشکل دانشجویی معرف شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

امیر محمد معظمی ️مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، رشد علمی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان با هدف مسئولیت پذیری و مقابله با تهاجم فرهنگی را سرلوحه کار خود عنوان کرد و گفت: ما در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ رسانه ای دشمن، با برنامه های گسترده ای در صدد رشد علمی دانشگاه با کمک تمام دانشجویان و اساتید خود هستیم و فارغ از مباحث جناحی و گروهی، رو به جلو حرکت خواهیم کرد تا شاهد پیشرفت انقلاب اسلامی، در همه ی عرصه ها باشیم.

بهرام دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این نشست، اظهار داشت: فعالیت در تشکل های مختلف دانشجویی، یک دوره ی کوتاهی است که دانشجویان در این دوره ها، کسب تجربه می کنند.

وی در مورد مباحث فرهنگی، گفت: در بعد مدیریتی و جنبه های فرهنگی آن، همه باید پیرامون جبهه انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده و در یک جبهه واحد پیش رفت، زیرا همه طرفدار ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

️مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی شد

️مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی شد