مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-01اقتصادي

475هزار نفراز اماکن تاریخی و موزه های آذربایجان غربی بازدیدکردند


مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: سه ماهه اول سال جاری 475 هزار و 352 نفر از اماکن تاریخی و موزه های بازدید کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی صفری ظهر شنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفر آذربایجان غربی اظهار کرد: در سه ماهه سال جاری 475 هزار و 352 نفر از اماکن تاریخی و موزه ها بازدید کرده اند وی افزود: در سال جاری اسکان انجام شده در هتل ها و مجتمع های گردشگری 29 درصد، مهمانپذیرها 20 درصد، هتل آپارتمان 59 درصد و اقامتگاه های سنتی و بوم گردی 42 درصد رشد داشته است.

صفری افزود: همچنین مجموع اقامت در واحدهای وابسته به میراث فرهنگی و گردشگری، اقامت در اکو کمپ ها، تأسیسات وابسته به آموزش و پرورش و مهمانسراهای ادارات 30 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه اتوبوس های گردشگری در سفرهای نوروزی مورد استقبال مهمانان نوروزی و حتی همشهریان قرار گرفت، گفت: این تجربه خوبی بود و بهتر است در تعطیلات تابستان نیز از اتوبوس های گردشگری برای بازدید مسافران از اماکن تاریخی استفاده شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی ادامه داد: نظارت بر مجتمع های بین راهی با توجه به اینکه وضعیت بهداشتی قابل قبولی ندارند و در شأن مردم این استان نیست، مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

475هزار نفراز اماکن تاریخی و موزه های آذربایجان غربی بازدیدکردند

475هزار نفراز اماکن تاریخی و موزه های آذربایجان غربی بازدیدکردند