مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 07:252023-07-19سياسي

دشمنان ارزش های دینی را هدف اصلی خود قرار داده اند


دشمنان و معاندین نظام و دنیای استکبار چون از رویارویی با نظام عملاً مأیوس هستند ارزش های دینی و اعتقادی را هدف اصلی خود قرار داده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: دشمنان و معاندین نظام و دنیای استکبار چون از رویارویی با نظام عملاً مأیوس هستند ارزش های دینی و اعتقادی را هدف اصلی خود قرار داده اند.

یعقوبعلی نظری شب گذشته 27 تیرماه در همایش بصیرتی عفاف و حجاب که در بقعه متبرکه سید حمزه(ع) کاشمر برگزار شد، خاطرنشان کرد: پرداختن به اهداف قیام کربلا جزء ضروریات است.

وی عنوان کرد: هر چند دشمن به شدت در تکاپوی ضربه زدن به اعتقادات مردم است، اما بحمدالله با بصیرت دینی و اعتقادی مردم نه تنها کاری از آنها برنیامده بلکه همچنان مفتخریم به پیروی مردم از ارزش هایی که برای حفظ آنها اباعبدالله الحسین و یاران آن حضرت قیام کردند و به شهادت رسیدند.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: همه ساله در این ایام مردم در نتیجه عطری که از این شهدا و قیام کربلا دوباره در جامعه پاشیدن می گیرد در اوج شور و شعور حسینی این فضا را اعتقادی تر، معنوی تر و هدفمندتر می کنند.

وی بیان کرد: برگزاری همایش های عفاف و حجاب نه بدین خاطر که در شهرستان هایی مانند کاشمر دچار مسئله هستیم، بلکه چنین جلساتی برای شکرگزاری به پاس شناخت، بصیرت و عنایتی که از سوی ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان ارزش های دینی را هدف اصلی خود قرار داده اند

دشمنان ارزش های دینی را هدف اصلی خود قرار داده اند