مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-27سياسي

ایران در تامین فناوری در کشور اندونزی جایگزین هند و چین می شود


اگر ایران تکنولوژی مورد نیاز اندونزی را تامین کند، حتی اگر به نسبت هندی ها و چینی ها مقداری گران تر هم باشد، ترجیح می دهیم با ایران کار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاون علمی رییس جمهور از استقبال اندونزیایی ها برای اجرای سریع تر توافق نامه های سفر اخیر آیت الله رییسی به این کشور، شامل تاسیس دو شرکت مشترک برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی، ایجاد دفتر مشترک بخش خصوصی در اندونزی و .

خبر داد.

تاسیس دو شرکت مشترک برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی اندونزی، ایجاد دفتر مشترک بخش خصوصی دو کشور در اندونزی برای ارتباط هرچه بیشتر فناوران با متقاضیان فناوری در این کشور و البته اعزام یکصد نفر از فناوران به اندونزی برای کشف فرصت های همکاری دو جانبه خبرهای خوش معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور به دانش بنیان ها است که از ثمرات سفر پربار اخیر آیت الله رییسی رییس جمهور به اندونزی محسوب می شود.

اول خردادماه امسال بود که آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در صدر یک هیأت عالی رتبه به دعوت رسمی جوکو ویدودو رییس جمهور اندونزی در سفری دو روزه با هدف تعمیق و گسترش روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در رأس هیأتی بلندپایه عازم اندونزی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در تامین فناوری در کشور اندونزی جایگزین هند و چین می شود

ایران در تامین فناوری در کشور اندونزی جایگزین هند و چین می شود