مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:322023-07-12سياسي

لزوم پیگیری تهیه بانک صوتی و تصویری پیرغلامان


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به استفاده از ظرفیت پیرغلامان حسینی بر لزوم تهیه بانک صوتی و تصویری پیرغلامان استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یوسف احمدی صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی با رییس سازمان صداوسیمای مرکز کرمانشاه که با حضور اعضای شورای هیئت های مذهبی و کانون مداحان برگزار شد، اظهار کرد: کرمانشاه از دیرباز در مسیر عتبات عالیات و کربلای معلی قرار داشته و مردم استان به این نام مفتخر هستند.

وی افزود: استان کرمانشاه پس از سال ها با بازگشایی مرز خسروی مجدد افتخار میزبان از زوار اربعین را پیدا کرده و کرمانشاه دروازه کربلا احیا شد زیرا مرز خسروی تنها مرز بین المللی به سوی عراق است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: بزرگان و پیرغلامان حسینی بسیاری در این دیار حضور دارند و استان کرمانشاه در بحث عزاداری استان صاحب سبک است و آداب و رسوم معروف خود را دارد.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: بانک صوتی پیرغلامان استان کرمانشاه بنا بوده تهیه شود اما تاکنون محقق نشده است و انتظار جامعه مذهبی استان تهیه آثار مداحان و پیرغلامان است زیرا در بحث تولید محتوا صداوسیما می تواند تأثیرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیگیری تهیه بانک صوتی و تصویری پیرغلامان

لزوم پیگیری تهیه بانک صوتی و تصویری پیرغلامان