مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-17اقتصادي

کمبود آب شهر گرمدره برطرف شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: با اتمام عملیات اجرایی طرح های جدید آبرسانی، مشکلات کم آبی درشهر گرمدره رفع شد.

- حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال افزایش جمعیت در این شهر و کاهش آبدهی منابع تأمین آب منطقه ی گرمدره میزان تولید آب در این شهر به حدود 105 لیتر در ثانیه رسیده بود درحالیکه نیاز آبی حدود 135 لیتر بوده است.

وی افزود: کاهش تولید منابع آب شرب از یکسو و اضافه شده جمعیتی در خور توجه که در یک شهرک جدید 2800 واحدی به مجموعه ی نیاز آبی شهر اضافه شده از سوی دیگر، همزمان با گرما و پیک مصرف منجر به افت فشار یا قطع آب دربرخی مناطق به ویژه در گرمدره شمالی (بین جاده مخصوص و آزادراه تهران - کرج) شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز با اشاره به اقدامات لازم برای جبران کمبود آب در گرمدره بیان داشت: از چند ماه قبل به دنبال اخذ مجوز حفاری چاه عمیق بودیم وهم اکنون این چاه وارد مدار شده است، ضمن اینکه اجرای خط انتقال آنهم به پایان رسید.

وی ادامه داد: در اقدامی مهم و با همکاری شهرداری شهر گرمدره مقرر شد با اجرای بیش از 5000 متر لوله گذاری 315 میلی متر، حدود 50 لیتر بر ثانیه آب به گرمدره منتقل شود و هم اکنون با اخذ مجوزهای لازم حفاری از سوی شهرداری، عملیات اجرایی آغاز شده و به زودی به پایان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود آب شهر گرمدره برطرف شد

کمبود آب شهر گرمدره برطرف شد