مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-08فرهنگي

پرواز پرندگان مکزیکی در آسمان تهران


«پرندگان ابدی هستند» کاری از کشور مکزیک از جمله نمایش هایی است که در آخرین روز جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک روی صحنه می رود.

- پرندگان ابدی هستند کاری از کشور مکزیک از جمله نمایش هایی است که در آخرین روز جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در نهمین و آخرین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی (شنبه هفدهم تیر)، هشت نمایش در بخش صحنه ای و چهار اثر در بخش فضای باز اجرا خواهند شد.

بخش بین الملل پرندگان ابدی هستند به نویسندگی لوییز جیفونی و کارگردانی آنتونیو کاماکو اوروپزا از مکزیک به مدت زمان 30 دقیقه در ساعت های 17 و 19 در تالار هنر میزبان علاقه مندان است.

نمایش های ایرانی صحنه ای پیراهنی به نام جنگ به نویسندگی و کارگردانی سرگل اسلامیان با مدت زمان 35 دقیقه از تهران در ساعت های 17 و 19 در تالار قشقایی روی صحنه می رود.

بازی به نویسندگی ساموئل بکت و کارگردانی مشترک زهرا عظیمی نیا و وحید حجازی از رشت با مدت زمان 30 دقیقه در دو سئانس 18 و 20 در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

عقاب به نویسندگی و کارگردانی ناصر آویژه از تهران با مدت زمان 50 دقیقه در دو سئانس 18 و 20 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز پرندگان مکزیکی در آسمان تهران

پرواز پرندگان مکزیکی در آسمان تهران