مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 17:452023-07-06سياسي

بیشترین پرونده دادگاه های رامسر مربوط به توهین است


رییس دادگستری رامسر بیشترین موضوعات مطروحه دادگستری این شهرستان را اتهامات توهین، ایراد ضرب وجرح عمدی و نیز دعوای مطالبه وجه عنوان کرد.

- جابر نقی زاده موسوی در گفت گو با خبرنگار مهر با تشریح کل پرونده های وارده و مختومه شده دادگستری شهرستان رامسر در یک سال اخیر گفت: پرونده های وارده 25 هزار و 931 فقره و کل پرونده های مختومه شده 26 هزار و 143 پرونده بوده است.

وی با اشاره به اینکه با تلاش شبانه روزی پرسنل دادگستری و با وجود حجم بالای پرونده و کمبود نیرو، عملکرد دادگستری شهرستان رامسر مثبت بوده است، افزود: مجموع پرونده بدون کاغذ در کل مجموعه اعم از دادگستری و شورای حل اختلاف به 60 درصد رسیده و بعضی از شعبات بیش از 90 درصد پرونده ها بدون کاغذ بوده که فایده ی این پرونده ها دسترسی همیشگی به مدارک پرونده، صرفه جویی در مصرف کاغذ است.

رییس دادگستری رامسر تصریح کرد: در مورد کاهش پرونده های معوق هم رشد خوبی داشتیم و پرونده های مفتوح از سال 1398 تعداد 8 فقره، از سال 1399 تعداد 22 پرونده واز سال 1400 تعداد 43 پرونده است که بخشی از این پرونده ها یک بار منتهی به صدور رأی شده و بر اساس تصمیم دادگاه تجدید نظر سیر رسیدگی بعدی را طی می کند.

موسوی خاطر نشان کرد: میزان ابلاغ الکترونیک به بیش از 99 درصد رسیده که این امر موجب تسهیل در روند رسیدگی، جلوگیری از اطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین پرونده دادگاه های رامسر مربوط به توهین است

بیشترین پرونده دادگاه های رامسر مربوط به توهین است