مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 21:552023-06-24سياسي

غرب به دنبال بازسازی روابط خود با ایران است


فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه غرب دیگر نمیخواهد خود را خرج مزدوران ضدانقلاب کند، گفت: کشورهای اروپایی به دنبال ایجاد و حفظ جایگاه خود در سیاست خارجی ایران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حسین کنعانی مقدم در گفتگو با مهر، گفت: اپوزیسیون خارج نشین ترکیبی از گروه های ضد انقلاب و معاندی هستند که به هیچ عنوان نمی توان آنها را جزو اپوزیسیون ایران تلقی کرد چرا که اپوزیسیون دارای ارزش های سیاسی است.

فعال سیاسی اصولگرا افزود: در جنگ تحمیلی آمریکایی ها تلاش زیادی کردند تا با جمع آوری بازمانده ها و پس مانده های رژیم سابق و گروه های مخالف جمهوری اسلامی، آلترناتیوی را تحت عنوان اپوزیسیون متحد و خارج از کشور ایجاد کنند.

سازمان های جاسوسی چون سی آی ای، موساد، اینتلیجنس سرویس و بسیاری از تشکیلات هایی که در خارج بودند تلاش کردند این و قطعات ناهمگون و غیر همجنس که فقط به دنبال فروپاشی و به عبارتی تجزیه ایران بودند، در چارچوب سیاست های آمریکا و اسراییل جمع شوند؛ از رضا پهلوی گرفته تا سازمان منافقین، دموکرات ها، مشروطه خواهان سلطنت طلب، جریان های مختلف همجنس گرا و مخالفانی که در چارچوب سیاست های آمریکا می گنجیدند را جمع کردند و به آنها کمک های مالی کردند، امکانات بسیاری در اختیارشان گذاشتند، شبکه های ماهواره ای در اختیارشان گذاشتند و آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب به دنبال بازسازی روابط خود با ایران است

غرب به دنبال بازسازی روابط خود با ایران است