مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-10حوادث

انهدام باند 4 نفره سرقت در شهرستان چهارباغ


فرمانده انتظامی چهارباغ از دستگیری اعضای باند چهارنفره سرقت با اعتراف به 10 فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ کامران چراغی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان چهارباغ و ایجاد احساس ناامنی در بین شهروندان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کارکنان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 43 کیانمهر در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو نفر مضنون شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را به کلانتری دلالت و به بررسی مدارک شناسایی و وسایل همراه آنها پرداختند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بررسی دستگاه تلفن همراه یکی از مضنونان از سامانه همیاب مشخص شد این گوشی تلفن سابقه سرقت در کلانتری 11 چهارباغ را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ افزود: افراد دستگیر شده در مواجهه با مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به انجام 10 فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان با کمک 2 نفر دیگر از همدستان خود پرده برداشتند.

سرهنگ چراغی در پایان با اشاره به دستگیری مجموعاً 4 نفر سارق در روند این پرونده خاطر نشان ساخت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس در راستای افزایش احساس امنیت شهروندان بصورت شبانه روزی تلاش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند 4 نفره سرقت در شهرستان چهارباغ

انهدام باند 4 نفره سرقت در شهرستان چهارباغ