مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-11اقتصادي

زمین خواران در همدان، دامنی برای کوه ها باقی نگذاشته اند!


ضروری است در اسرع وقت ادارات متولی لیست اشخاص یا گروه هایی را که بدون حساب و کتاب و غیرقانونی اراضی طبیعی و ملی را تصاحب کرده اند، - ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا عدالتخواه صبح امروز در شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان، با ابراز تأسف از وضعیت نامناسب اراضی ملی و منابع طبیعی که توسط عده ای سودجو شخم زده و به بهانه کشاورزی سرمایه های ملی را از بین می برند، اظهار کرد: چگونه دستگاه های متولی از ابتدا با ساخت و سازهای غیرمجاز و یا تصرف غیرقانونی اراضی ملی برخورد نمی کنند و بعد زمانی که کار از کار می گذرد می گویند دستگاه قضایی برخورد کن؟ وی افزود: ضروری است در اسرع وقت ادارات متولی لیست اشخاص یا گروه هایی را که بدون حساب و کتاب و غیرقانونی اراضی طبیعی و ملی را تصاحب کرده اند، برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی کنند.

رییس کل دادگستری استان همدان با اشاره به ترک فعل صورت گرفته گفت: کم کاری ها و ترک فعل های برخی مسؤولان سبب شده تا برخی افراد آنقدر در زمین خواری و شخم زدن زمین ها تا دامنه کوه هم پیش بروند که دیگر دامنی برای کوه باقی نمانده است! سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، راهکاری اساسی برای جلوگیری زمین خواری است حسن خانجانی موقر دادستان همدان نیز در این جلسه گفت: برای مقابله با زمین خواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین خواران در همدان، دامنی برای کوه ها باقی نگذاشته اند!

زمین خواران در همدان، دامنی برای کوه ها باقی نگذاشته اند!