مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-01پزشكي

پرواز بالگرد برای نجات نوجوان 17 ساله در خارک


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: بالگرد اورژانس 115 بوشهر بر فراز جزیره خارک برای نجات نوجوان 17 ساله به پرواز در آمد.

- ایسنا/بوشهر رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: بالگرد اورژانس 115 بوشهر بر فراز جزیره خارک برای نجات نوجوان 17 ساله به پرواز در آمد.

دکتر سید حسین موسوی شنبه 10 تیر اظهار کرد: تیم عملیاتی امداد هوایی اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر نوجوان 17 ساله را از جزیره خارک به بیمارستان مرکز استان منتقل کرد.

وی تصریح کرد: روز گذشته طبق درخواست سوپروایزر بیمارستان خلیج فارس خارگ آقایی 17 ساله که به دنبال سقوط دچار ضربه به سر و خونریزی از کف جمجمه شده، به بیمارستان مراجعه کرده بود و طبق تشخیص پزشک کشیک نیاز به خدمات تخصصی، تشخیصی و پاراکلینیکی داشت و می بایستی در اسرع وقت به مرکزی مجهزتر اعزام می شد، به همت تیم چهار نفره امداد هوایی اورژانس به بوشهر منتقل شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: بنا به اظهارات پزشک معالج، نوجوان خارگی نیاز به بررسی های دقیق تر و بیشتر دارد که با هماهنگی ستاد هدایت بیماران در اورژانس استان از متخصص و جراح مغز و اعصاب جهت ادامه درمان این مددجو پذیرش اخذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز بالگرد برای نجات نوجوان 17 ساله در خارک

پرواز بالگرد برای نجات نوجوان 17 ساله در خارک