مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:302023-06-26سياسي

اژه ای : موضوع پنهان از نمایندگان مردم نداریم


موضوع پنهان از نمایندگان مردم در مجلس نداریم، بستر برای نمایندگان مجلس فراهم شده تا بتوانند در چارچوب موازین قانونی از ندامتگاه ها و زندان ها نیز بازدید به عمل آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دیروز یکشنبه 4 تیر در ادامه سلسله دیدار ها و نشست های مستمر ریاست دستگاه قضا با نمایندگان مجلس و در چهارمین روز از هفته قوه قضاییه، رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به محل حوزه ریاست قوه قضاییه آمدند تا ضمن گرامیداشت هفته عدلیه، با رییس و اعضای شورای عالی قضایی، نشست مشترک هم اندیشی برگزار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جریان این نشست مشترک هم اندیشی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و یاران و همراهان صدیق ایشان، اظهار کرد: امروز خداوند متعال این بستر را فراهم کرده که ما در یک جایگاه حقوقی قرار بگیریم و از طریق این جایگاه به کشور، اسلام و مردم خدمت کنیم و چنانچه ما مسئولان در جایگاه حقوقی خود، کارآمدی لازم را برای مردم نداشته باشیم و فرصت خدمت کردن را از دست بدهیم، حسرت و افسوس بسیار زیادی خواهیم خورد.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه یکی از راه‎های کم هزینه برای دولت و قوه قضاییه در زمینه فهم مشکلات مردم در نقاط مختلف کشور، ارتباط وثیق با نمایندگان مجلس است، عنوان کرد: نمایندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای : موضوع پنهان از نمایندگان مردم نداریم

اژه ای : موضوع پنهان از نمایندگان مردم نداریم