مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-19سياسي

برنامه های «نوای عرشیان» همزمان با ایام محرم برگزار می شوند


رییس فرهنگسرای سلامت گفت همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، برنامه های این فرهنگسرا با عنوان «نوای عرشیان» برگزار می شود.

- رییس فرهنگسرای سلامت گفت همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، برنامه های این فرهنگسرا با عنوان نوای عرشیان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برنامه های فرهنگی با عنوان نوای عرشیان همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، از تاریخ 28 تیر تا 22 مرداد توسط فرهنگسرای سلامت برگزار می شود.

آوا کلهر رییس فرهنگسرای سلامت با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام سوگواری محرم، همه روزه مراسم پرفیض زیارت عاشورا از تاریخ 28 تیر تا 4 مرداد از ساعت 9 صبح ویژه بانوان در سالن اجتماعات فرهنگسرای سلامت برپاست.

وی در ادامه به برگزاری برنامه کودکان عاشورایی اشاره کرد و افزود: کودکان و نوجوانان در این ماه سهم ویژه ای دارند.

مهمترین شرکت کنندگان در عزاداری های محرم، کودکان و نوجوانان هستند و آن ها می توانند بیشترین بهره را بگیرند و آینده جامعه را با سبک زندگی حسینی و با معرفت حضرت امام حسین (ع) بسازند.

به همین خاطر طبق هماهنگی های به عمل آمده ویژه برنامه کودکان عاشورایی در قالب کارگاه نقاشی با موضوعیت ایام محرم برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های «نوای عرشیان» همزمان با ایام محرم برگزار می شوند

برنامه های «نوای عرشیان» همزمان با ایام محرم برگزار می شوند