مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-22اقتصادي

5 دلیل ریزش مجدد شاخص کل بورس به زیر سطح 2 میلیون واحدی


کارشناسان بازار سرمایه معتقدند بورس این روزها به دلایل مختلف، با افت مواجه شده است که «کاهش سطح اعتماد به سیاست گذار» مهمترین دلیل این موضوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نماگر اصلی بورس در حالی که میانه هفته گذشته مرز روانی دو میلیون واحدی را واگذار کرده بود، در دو روز پایانی هفته مجددا افزایشی شد اما با وجود بازگشت به ابرکانال دو میلیون واحدی، نتوانست بازدهی مثبتی در آخرین هفته کامل تیرماه به ثبت برساند.

اما در پایان معاملات اخرین روز تیرماه امسال، شاخص بورس بازهم به کانال 1.

9 میلیون واحدی برگشت.

معاملات امروز بازار سهام با فشار فروش شدید در تمامی گروه ها همراه بود و بازار سهام بازدهی روز سه شنبه و چهارشنبه خود را از سهامداران پس گرفت .

کارشناسان بازار سرمایه معتقدند بازار در حالی در صف های فروش غرق شده است که دیگر فروشنده واقعی در بازار وجود ندارد و همه قیمت ها به کف خود رسیده اند.

در جریان معاملات امروز، اتفاقات و حواشی ایجاد شده در بازار سهام طوری ادامه یافت که در نهایت امید ایجاد شده در روزهای پایانی هفته گذشته، جای خود را به ناامیدی از دولت داد و امروز شاهد برگشت پرقدرت فروشندگان به چرخه معاملات بودیم و اهالی بازار سرمایه بار دیگر با ناامیدی به اتفاقات رخ داده نگریستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 دلیل ریزش مجدد شاخص کل بورس به زیر سطح 2 میلیون واحدی

5 دلیل ریزش مجدد شاخص کل بورس به زیر سطح 2 میلیون واحدی