مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-17بين الملل

تهاتر السودانی با تهران و سفرش به دمشق؛ آیا واشنگتن سکوت می کند؟


یک تحلیلگر عراقی به توافق اخیر تهران و بغداد برای تهاتر نفت در مقابل گاز و سفر السودانی به دمشق پرداخت و تاکید کرد که این مساله خشم واشنگتن را به همراه خواهد داشت.

- تهاتر السودانی با تهران و سفرش به دمشق؛ آیا واشنگتن سکوت می کند؟ یک تحلیلگر عراقی به توافق اخیر تهران و بغداد برای تهاتر نفت در مقابل گاز و سفر السودانی به دمشق پرداخت و تاکید کرد که این مساله خشم واشنگتن را به همراه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حازم الباوی، تحلیلگر سیاسی عراقی در گفت وگو با خبرگزاری المعلومه نسبت به واکنش آمریکا به اقدامات اخیر عراق در تهاتر نفت در مقابل گاز با تهران و سفر نخست وزیر این کشور به سوریه هشدار داد.

وی گفت که واشنگتن احتمالا برای مقابله با اقدامات بغداد برای شکست تحریم ها تحرکاتی انجام دهد.

الباوی تاکید کرد که محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق پس از توافق با تهران برای تهاتر نفت در مقابل گاز و مقابله با بحران برق عراق که توسط آمریکا به وجود آمده است روز گذشته به دمشق سفر کرد و در آن سفر اظهاراتی ایراد کرد که روشن است آمریکا از این امور خوشش نخواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد که السودانی در نشست خبری مشترک با بشار اسد، رییس جمهور سوریه تاکید کرد که بغداد نمی تواند درخصوص تحولات سوریه موضع بی طرفانه اتخاذ کند و این امر بی شک منجر به خشم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهاتر السودانی با تهران و سفرش به دمشق؛ آیا واشنگتن سکوت می کند؟

تهاتر السودانی با تهران و سفرش به دمشق؛ آیا واشنگتن سکوت می کند؟