مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 13:252023-06-29فرهنگي

خبری تازه از جشنواره بین المللی فیلم حوا


مدیرکل حقوقی، مجلس و استان های سازمان سینمایی از میزبانی مراکز استان ها از نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا خبر داد.

- مدیرکل حقوقی، مجلس و استان های سازمان سینمایی از میزبانی مراکز استان ها از نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا سوقندی در آستانه برگزاری نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا گفت: با توجه به مصوبات شورای سیاست گذاری جشنواره فیلم حوا، مراکز استان های کشور آمادگی خود را برای نمایش فیلم های این رویداد در سینماها و سالن های منتخب اعلام کرده اند.

او به تدارک برنامه های جنبی برای این جشنواره در سطح استان ها پرداخت و افزود: بدین ترتیب همزمان با نمایش فیلم ها، نشست های تخصصی و همچنین برنامه های جنبی باموضوع خانواده، منزلت و جایگاه زن در خانواده و تجلیل از زنان موفق در عرصه های مختلف پیش بینی شده است.

مدیرکل حقوقی، مجلس و استان های سازمان سینمایی دوره اول جشنواره فیلم حوا را یک قدم جدی دانست و تاکید کرد: نخستین دوره این جشنواره آغاز عرضه تولیدات منتخب و توجه جدی به نقش آفرینی و تولیدات کیفی در دوره های بعدی است.

سوقندی با اشاره به این که بنیاد خانواده در فرهنگ اسلامی و ایرانی دارای غنای فرهنگی و هنری فاخر و ارزشمندی است، ادامه داد: تولیدات هنری بهترین و موثرترین بستر برای شناخت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری تازه از جشنواره بین المللی فیلم حوا

خبری تازه از جشنواره بین المللی فیلم حوا