مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-13سياسي

بهره برداری 1250واحد از مسکن مهر باقی مانده کرمانشاه در هفته دولت


مدیرکل پیشین راه و شهرسازی کرمانشاه از بهره برداری یک هزار و 1250 واحد از مسکن مهر باقی مانده کرمانشاه در هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد آهکی ظهر پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه، معاون عمرانی استانداری و سایر مسئولین دستگاهی در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار کرد: طی مدت یکسال گذشته تلاش های لازم برای پیشبرد امور به کار گرفته شد و اقدامات خوب و قابل قبولی در این حوزه می توان مشاهده کرد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اصلی و مهم عمرانی در دولت سیزدهم، افزود: جهش مسکن برای تأمین نیاز مردم مهمترین اقدام عمرانی این دولت بود که در حدود یکسال گذشته همزمان با آغاز فعالیت خود کمتر از چهار هزار مسکن با پیشرفت کمتر از پنج درصد در دست انجام بود اما در حال حاضر بیش از 32 هزار واحد مسکن با حدود 45 درصد پیشرفت در استان کرمانشاه در دست اجرا است.

مدیرکل پیشین راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: هنگام شروع عملیات جدی مسکن و شهرسازی 300 هکتار زمین تأمین شده بود که الان به بیش از سه هزار هکتار رسیده است.

آهکی خاطر نشان کرد: در حوزه رسیدگی و افتتاح مسکن مهر نیز یک هزار و 741 واحد به بهره برداری رسید که رکورد بیشترین افتتاح استان کرمانشاه در کشور بود با این حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری 1250واحد از مسکن مهر باقی مانده کرمانشاه در هفته دولت

بهره برداری 1250واحد از مسکن مهر باقی مانده کرمانشاه در هفته دولت