مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:302023-06-26سياسي

طرح نوجوانه های بسیج ویژه ایام تابستان در اردبیل برگزار می شود


مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: طرح نوجوانه ها با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در تابستان سال جاری در سراسر استان اردبیل برگزار می شود.

- اردبیل-مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: طرح نوجوانه ها با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در تابستان سال جاری در سراسر استان اردبیل برگزار می شود.

حجت الاسلام داود سلامت در گفت وگو با خبرنگار مهر ، از اجرای طرح نوجوانه ها با محوریت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خبر داد و اظهار کرد: طرح اوقات فراغت نوجوانه ها با اهداف تربیتی و بصیرتی و با رویکرد افزایش مهارت، آموزش، تربیتی، تفریحی و سرگرمی در تابستان امسال در استان اردبیل برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مجموعه اقدامات در سطوح مختلف ستادی و صفی در جهت غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان و ارتقای ابعاد تربیتی آنها در قالب طرح نوجوان ها پیش بینی شده است، گفت: با توجه به اینکه بخش عمده ای از مخاطبین این برنامه ها از گروه سنی نوجوان تشکیل می شود از بین عناوین پیشنهادی برای این طرح این عنوان برگزیده شده است.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه حضرت عباس (ع) بیان کرد: تجربه موفق اجرای این طرح در سال های گذشته و همچنین استقبال گسترده اقشار مختلف مردم و خانواده ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نوجوانه های بسیج ویژه ایام تابستان در اردبیل برگزار می شود

طرح نوجوانه های بسیج ویژه ایام تابستان در اردبیل برگزار می شود