مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:552023-06-25اقتصادي

صدور بیش از 68 هزار برگ بارنامه در اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 68 هزار برگ بارنامه در 3 ماهه اول سال جاری در استان اردبیل صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی ظهر یکشنبه در بازدید از شرکت های حمل و نقل شهرستان پارس آباد با اشاره به صدور بیش از 68 هزار برگ بارنامه در اردبیل اظهار کرد: این تعداد بارنامه در 3 ماهه اول سال جاری صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 10 درصد افزایش را شاهد بودیم.

وی از افزایش 10 درصدی حمل کالا و بار در این استان از طریق شبکه حمل و نقل جاده ای خبر داد و گفت: امسال حدود 975 هزار تن کالا و بار در استان جابجا شده که بیشترین جابجایی کالا به ترتیب مربوط به شهرستان های اردبیل، نمین، پارس آباد، خلخال، بیله سوار، مشگین شهر، اصلاندور و گرمی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه هر سال بیش از چهار میلیون تن کالا و بار از نقاط مختلف استان اردبیل به سایر نقاط حمل می شود، افزود: عمده کالاهای جابجا شده سیمان کیسه ای و فله ای، مصالح ساختمانی، شمش آهن، آب معدنی، انواع بنزین، گندم، سیب زمینی، سیر، ام.

دی.

اف و گازوییل بوده است.

وثوقی حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را از اولویت های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت حمل و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 68 هزار برگ بارنامه در اردبیل

صدور بیش از 68 هزار برگ بارنامه در اردبیل