مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-01اقتصادي

راهکاری برای منسجم کردن مجوز مشاغل


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از ثبت 11 هزار و 363 درخواست از خراسان جنوبی در درگاه ملی مجوزها از زمان راه اندازی این درگاه تاکنون خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از ثبت 11 هزار و 363 درخواست از خراسان جنوبی در درگاه ملی مجوزها از زمان راه اندازی این درگاه تاکنون خبر داد.

مرتضی ذاکریان، امروز شنبه 10 تیر درخصوص سامانه ملی یا درگاه ملی مجوزها به رسانه های گروهی گفت: برای هر فعالیت و کسب و کاری اعم از مشاغل خرد و خانگی و یا کارگاهی و مشاغل بزرگ نیاز به اخذ مجوز وجود دارد که از دستگاه های متولی باید این مجوز اخذ و اهلیت سنجی صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: در گذشته برای کسب این مجوز هیچ گونه پایگاه اطلاعاتی منسجمی وجود نداشت که فرد متوجه شود که چه مدارکی نیاز و باید چه هزینه داشته و با چه زمانی می تواند این مجوز را اخذ کند بنابراین برای ارزیابی کسب و کار خود هیچ گونه تصمیم درست و دقیقی نمی توانست بگیرد.

سامانه ملی مجوزها پاسخی به همه کاستی های گذشته مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: در گذشته فرد می توانست در نهایت از تجربیات افرادی که قبل از او در این مسیر حرکت کرده اند استفاده کند؛ همچنین بسیار هم مشاهده می شد که این فرآیند تبعیض آمیز بوده و یا در ذهن مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکاری برای منسجم کردن مجوز مشاغل

راهکاری برای منسجم کردن مجوز مشاغل