مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-04سياسي

طرح جهاد آبرسانی در دولت سیزدهم آغاز شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: دولت سیزدهم برای رفع مشکل تأمین آب آشامیدنی سالم، طرح جهاد آبرسانی را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرهاد بختیاری فر ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت آب شهرستان بهار اظهار کرد: دولت سیزدهم برای رفع مشکل تأمین آب آشامیدنی سالم، طرح جهاد آبرسانی را آغاز کرد.

وی افزود: یکی از اولویت های دولت مردمی با آغاز به کار دولت سیزدهم رفع محرومیت از چهره روستاها با توجه به دغدغه های آنها بود که در این راستا رفع مشکل آب در دستور کار قرار گرفت و به این منظور از ظرفیت سپاه نیز استفاده شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه اواخر سال 1400 به دنبال انعقاد قراردادی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) طرح آبرسانی به 160 روستای استان همدان در دستور کار قرار گرفت و برای اجرای این طرح 509 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شد، گفت: شرکت آب و فاضلاب و بسیج سازندگی برای اجرای این طرح، همکاری مطلوبی داشته و طرح با پیشرفت فیزیکی 57 درصد در حال اجراست و طبق پیش بینی ها، یکسال پیش از موعد مقرر، طرح آبرسانی به 160 روستا به پایان می رسد.

بختیاری فر خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود 900 میلیارد تومان برای آبرسانی به 200 روستای دیگر در همدان اعتبار تخصیص یابد که 700 میلیارد تومان این اعتبار توسط شرکت مهندسی آب و فاضلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جهاد آبرسانی در دولت سیزدهم آغاز شد

طرح جهاد آبرسانی در دولت سیزدهم آغاز شد