مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:302023-06-28بين الملل

آشوب در پایتخت فرانسه پس از قتل یک نوجوان به دست پلیس


رسانه های محلی گزارش دادند، در پی کشته شدن یک نوجوان 17 ساله به دست پلیس فرانسه غرب پاریس را موج درگیری های خشونت آمیز و ناآرامی در بر گرفت.

- رسانه های محلی گزارش دادند، در پی کشته شدن یک نوجوان 17 ساله به دست پلیس فرانسه غرب پاریس را موج درگیری های خشونت آمیز و ناآرامی در بر گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلیس فرانسه یک نوجوان 17 ساله را به دلیل تلاش برای فرار از ایست پلیس به ضرب گلوله کشت که این رویداد به خشم مردم و درگیری با پلیس منجر شد.

روزنامه لوموند گزارش کرد: پلیس فرانسه پس ازاینکه این نوجوان که در حال راندن یک خودروی اجاره ای به دستور ایست پاسخ نداد به طرف وی شلیک کرد.

این مساله باعث مطرح شدن سوالاتی درباره آمادگی نیروهای امنیتی در کشیدن ماشه شده است.

در ادامه این گزارش همچنین آمده است: این رویداد به ناآرامی در خیابان های نانتر در حومه غربی پاریس و اعتراضاتی در مقابل ساختمان پلیس شهر منجر شد که معترضان موانع و سطل های زباله را به آتش کشیدند، ایستگاه های اتوبوس را تخریب کرده و به سمت پلیس مواد آتش زا پرتاب کردند که این مساله باعث شد تا مجریان قانون نیز از گاز اشک آور استفاده کنند.

شبکه خبری BFMTV فرانسه نیز گزارش کرد، این ناآرامی ها در مابقی مناطق حومه ای پاریس نیز گزارش شد و درگیری هایی بین پلیس و معت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوب در پایتخت فرانسه پس از قتل یک نوجوان به دست پلیس

آشوب در پایتخت فرانسه پس از قتل یک نوجوان به دست پلیس