مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-03بين الملل

المسیره: یمن وارد مرحله تعیین کننده جنگ می شود


یک رسانه عرب زبان در یادداشتی درباره تحولات جنگ یمن نوشته است: به نظر می رسد امور به سمت گزینه های تعیین کننده برای عبور از مرحله رکود و بازی با زمان پیش می رود؛ - یک رسانه عرب زبان در یادداشتی درباره تحولات جنگ یمن نوشته است: به نظر می رسد امور به سمت گزینه های تعیین کننده برای عبور از مرحله رکود و بازی با زمان پیش می رود؛ چراکه صنعا به پایان دادن به مرحله کاهش تنش و بازگرداندن تعادل به منطقه اشاره می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه المسیره در این یادداشت خود آورده است: اظهارات محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن، اظهارات مشابهی از زبان یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن را به دنبال داشت که موید خروج از مرحله کاهش تنش و بازی متجاوزان با زمان است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اخیرا گفته بود: در صورتی که ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی به خواسته های برحق ملت یمن درباره پایان تجاوز، محاصره و خروج نیروهای متجاوز از کشورمان عمل نکنند ما آماده رویایی و انجام عملیات زمینی و رویایی هستیم.

وی در دیدار با مبارزان یمنی در جبهه های جیزان افزود: ما تجهیزات را آماده می کنیم و در نهایت آمادگی برای انجام دستورات فرماندهی خود و انجام عملیات زمینی و دریایی و غیره قرار داریم و همه منتظر اشاره رهبر انقلاب هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المسیره: یمن وارد مرحله تعیین کننده جنگ می شود

المسیره: یمن وارد مرحله تعیین کننده جنگ می شود