مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-16فرهنگي

«ویلی آزاد» 30 ساله شد/فیلمی که نگاه جهان به نهنگ ها را تغییر داد


سال 1993 با نمایش فیلم «ویلی آزاد» جهان با نهنگی به نام کیکو آشنا شد.

- سال 1993 با نمایش فیلم ویلی آزاد جهان با نهنگی به نام کیکو آشنا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از یاهو نیوز، دایناسورها تنها حیواناتی نبودند که 30 سال پیش از پارک های موضوعی فرار کردند.

نهنگ قاتلی به نام کیکو هم در سال 1993 با اکران فیلم ویلی آزاد همین کار را کرد و با نمایش در فیلمی کودکانه که با نوستالژی همراه بود، قلب ها را گرم کرد و برای همیشه طرز فکر جهان را درباره اورکاهای در اسارت تغییر داد.

وقتی ویلی آزاد تنها یک ماه پس از پارک ژوراسیک اکران شد، کمتر کسی انتظار داشت که این درام خانوادگی بی ادعا سر و صدایی ایجاد کند؛ چه رسد به اینکه تأثیر جهانی ماندگاری داشته باشد.

با این حال، سه دهه بعد هنوز تصویر ویلی که از روی حصارها می پرد، در ذهن همه کسانی که با تماشای این کلاسیک در دهه 90 بزرگ شده اند، حک شده است.

سایمون وینسر، فیلمساز استرالیایی که ویلی آزاد را ساخت می گوید: به عنوان یک کارگردان جذب فیلم هایی می شوم که خط عاطفی خوبی داشته باشند و این یک فیلم از این نظر بسیار قوی است.

او اشتباه نمی کند.

ویلی آزاد که در سالی با فیلم های مفهومی بالا مانند خانم داتفایر ، آخرین اکشن قهرمان با بازی آرنولد شوارتزنگر و حماسه دایناسورهای اسپیلبرگ اکران شد، داستان نسبتا واقعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ویلی آزاد» 30 ساله شد/فیلمی که نگاه جهان به نهنگ ها را تغییر داد

«ویلی آزاد» 30 ساله شد/فیلمی که نگاه جهان به نهنگ ها را تغییر داد