مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:262023-07-14سياسي

تصویب بودجه فرهنگی برای بانک ها و شرکت های دولتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان در دفتر وی، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره تأثیر زبان هنر در جامعه، اظهار کرد: با تولید محتوا های فرهنگی و هنری با زبان هنر در تبیین مسایل فرهنگی و همچنین بحث عفاف و حجاب تلاش می کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد فضای امید و نشاط و ترویج ارزش های انقلابی و دینی در جامعه افزود: همخوانی و رونمایی از سمفونی خط شکنان همزمان در تالار وحدت تهران با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا به ویژه شهدای خط شکن قم یکی از کار های فوق العاده زیبای یک دهه اخیر بود که انجام شد.

به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، این وزاتخانه برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اقدام به برنامه های متعدد فرهنگی از جمله برپایی نمایشگاه کتاب، نمایش و برنامه های فرهنگی و هنری کرده که رکورد بازدید بیش از هفت میلیون نفر از این نمایشگاه نسبت به دوره های قبل باعث عصبانی و مأیوس شدن دشمنان نظام شد.

وی با اشاره به تصویب بودجه فرهنگی بیان کرد: یکی از مشکلات ما در حوزه فرهنگی نداشتن ضمانت اجرایی برخی برنامه ها بود که اخیراً براساس ماده پنج تبصره 9 لایحه شرکت های دولتی و بانکی مکلف شدند تا یک درصد از بودجه خود را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بودجه فرهنگی برای بانک ها و شرکت های دولتی

تصویب بودجه فرهنگی برای بانک ها و شرکت های دولتی