مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-02سياسي

حفظ امنیت و نظارت بر حقوق عامه سرلوحه امور قرار گیرد


رییس کل دادگستری خوزستان در دیدار با مسئولان جدید قضایی استان، بر ضرورت حفظ امنیت و نظارت بر حقوق عامه تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان رییس کل دادگستری خوزستان در دیدار با مسئولان جدید قضایی استان، بر ضرورت حفظ امنیت و نظارت بر حقوق عامه تاکید کرد.

علی دهقانی در این نشست، اظهار کرد: مردم ولی نعمتان دستگاه قضایی هستند و روسای دادگستری و دادستان ها باید در کنار رسیدگی به دعاوی قضایی، بر حفظ حقوق افراد در جامعه نظارت کافی را داشته باشند.

موفقیت یک مجموعه حاصل و نتیجه تلاش همه ارکان است و یک مدیر موفق کسی است که از ظرفیت موجود منابع انسانی و تجهیزات، بتواند بهترین بهره را برده و به نتیجه قابل قبول برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: حفظ امنیت روانی جامعه، پیگیری پرونده های مهم تا رسیدن به نتیجه و اجرای احکام، برخورد بدون تعارف با فساد، پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و نظارت بر حفظ حقوق شهروندی و حقوق عامه از تکالیف دادستان هاست که باید به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.

دهقانی با اشاره به اهمیت منافع سازمانی و نفع عمومی جامعه بر اعمال سلیقه شخصی در مدیریت، گفت: انتظار داریم مدیران قضایی جدید، ضمن نظارت مستمر بر مجموعه کارکنان خود، با ایجاد ارتباط موثر با آنان در ارتقای کیفیت مجموعه تحت امر خود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ امنیت و نظارت بر حقوق عامه سرلوحه امور قرار گیرد

حفظ امنیت و نظارت بر حقوق عامه سرلوحه امور قرار گیرد