مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-01ورزشي

تکرار ماجرای عجیب تمدید آل کثیر با پرسپولیس


در نیم فصل لیگ بیست ودوم گفته می شد قرارداد آل کثیر برای یکسال و نیم تمدید شده است اما حالا بعداز نیم فصل دوباره پرسپولیس مشغول مذاکرات طولانی با عیسی است! - پرسپولیس برای تمدید بازیکنان اصلی اش درگیر ماجرای عجیب آل کثیر شده است.

   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ وضعیت بازیکنان تمدیدی پرسپولیس نامشخص است و همین باعث شده تا انتفاداتی به مدیران این باشگاه شود.

عیسی آل کثیر، سعید صادقی و میلاد سرلک از جمله بازیکنانی هستند که هنوز مذاکرات جدی با آنها برای تمدید قرارداد انجام نشده است.

ماجرای عیسی آل کثیر کمی متفاوت است.

نخست اینکه در نیم فصل لیگ بیست ودوم گفته می شد قرارداد آل کثیر برای یکسال و نیم تمدید شده است اما حالا بعداز نیم فصل دوباره پرسپولیس مشغول مذاکرات طولانی با عیسی است! این مهاجم در مذاکرات ابتدایی در اقدامی عجیب مبلغ بسیار بالا و غیرعادی را برای تمدید قرارداد درخواست کرده و از طرفی برای مذاکره تاکید دارد که باید مدیربرنامه اش در نشست حضور داشته باشد.

جالب است که این بازیکن مدیر برنامه های خودش را تغییر داده و ایجنت جدید او هم فعلا در اصفهان است و به همین دلیل باعث شده تا روند مذاکرات باشگاه با این بازیکن متوقف شود تا وکیل او از سفر برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار ماجرای عجیب تمدید آل کثیر با پرسپولیس

تکرار ماجرای عجیب تمدید آل کثیر با پرسپولیس