مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-05حوادث

تبلیغات فروش سؤالات کنکور و تجهیزات تقلب «کلاهبرداری» است


رییس اداره پیشگیری از جرایم سایبری مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا فراجا هشدار داد: تبلیغ فروش سؤالات کنکور یا تجهیزات تقلب با ارقام نجومی فقط برای کلاهبرداری از داوطلبان است.

- تبلیغات فروش سؤالات کنکور و تجهیزات تقلب کلاهبرداری است رییس اداره پیشگیری از جرایم سایبری مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا فراجا هشدار داد: تبلیغ فروش سؤالات کنکور یا تجهیزات تقلب با ارقام نجومی فقط برای کلاهبرداری از داوطلبان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حامد محمدی سپاسی در این باره اظهار داشت: افرادسودجو در فصل کنکور با تبلیغ فروش سؤالات کنکور یا تجهیزات تقلب با ارقام نجومی به دنبال کلاهبرداری از داوطلبان کنکور هستند.

وی افزود: پیشنهاد دریافت نصف قیمت به صورت پیش پرداخت و نصف مبلغ بعد از کنکور و اطمینان از درست بودن سؤالات یا کارایی تجهیزات تقلب ترفند مجرمان سایبری برای کلاهبرداری از داوطلبان است.

سرهنگ سپاسی در توصیه به داوطلبان کنکور و خانواده های آنان، اظهار داشت: فرآیند آزمون کنکور تعریف شده و امن است و نه تنها طراحان سؤالات کنکور در قرنطینه خواهند بود، بلکه سؤالات تهیه شده پلمب بوده و به شدت مراقبت می شود تا این سؤالات قبل از کنکور لو نرفته و ادعا کنندگان فروش سؤالات کنکور فقط به دنبال کلاهبرداری با ارقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات فروش سؤالات کنکور و تجهیزات تقلب «کلاهبرداری» است

تبلیغات فروش سؤالات کنکور و تجهیزات تقلب «کلاهبرداری» است