مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 23:502023-06-25ورزشي

ضرورت توسعه و ارتقای ورزش تیر و کمان در کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، پزشک پور، سرپرست هیات تیراندازی با کمان کهگیلویه و بویراحمد با شعبانی بهار، رییس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور دیدار و گفتگو کرد .

- توسعه و ارتقای رشته تیروکمان استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار سرپرست هیئت تیراندازی با کمان این استان با رییس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ، پزشک پور، سرپرست هیات تیراندازی با کمان کهگیلویه و بویراحمد با شعبانی بهار، رییس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار که در محل فدراسیون تیراندازی با کمان کشور برگزار شد در خصوص توسعه و ارتقای این رشته در حوزه های زیر ساخت و تجهیزات بحث و تبادل نظر شد .

پزشک پور سرپرست هیات تیراندازی با کمان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت و پتانسیل ورزشکاران این رشته در استان سخن و خواستار توجه مادی و معنوی فدراسیون از این رشته در استان شد .

فرشاد پزشکپور(سرپرست هیات تیر و کمان استان)نبود تجهیزات کمان ،تیر و مکان مناسب برای تمرینات را مهمترین مشکلات این رشته در استان برشمرد و خواستار کمک های مادی و معنوی مسوولین فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه و ارتقای ورزش تیر و کمان در کهگیلویه و بویراحمد

ضرورت توسعه و ارتقای ورزش تیر و کمان در کهگیلویه و بویراحمد