مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 07:502023-06-25بين الملل

حمله شدید الازهر به اسراییل به دلیل هتک حرمت قرآن کریم


الازهر مخالفت قاطع خود را با اهانت به نسخه های قرآن کریم و سوزاندن آنها توسط رژیم صهیونیستی تروریست در جنوب نابلس فلسطین اعلام کرد.

- الازهر مخالفت قاطع خود را با اهانت به نسخه های قرآن کریم و سوزاندن آنها توسط رژیم صهیونیستی تروریست در جنوب نابلس فلسطین اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، الازهر به دلیل حمله به فلسطینیان بی گناه در چندین روستای فلسطینی در کرانه باختری و سرقت اموال آنها، به اسراییلی ها حمله کرد و گفت، جای تعجب نیست که این جنایات توسط این موجودیت استعماری وحشی انجام شود.

الازهر تاکید کرد که این رژیم غاصب مقابل چشم و گوش جامعه جهانی به جنایات خود ادامه می دهد و کل جهان قادر به بازدارندگی، افشای جنایات و رفتار خونین آنها و توقف این رژیم نیست.

این همدستی غیرقابل توجیه و جنایت علیه بشریت و نقض آشکار قوانین بین المللی و کل هنجارها و میثاق هایی است که احترام به مقدسات دینی و آزادی عبادت را تضمین می کنند.

الازهر تصریح کرد: زمان آن فرا رسیده است که موضع جدی و یکپارچه عربی و اسلامی در قبال این گروه تروریستی اتخاذ کنیم که فجیع ترین جنایات را علیه برادران فلسطینی ما مرتکب شده - و هنوز هم انجام می دهد - و اتخاذ اقداماتی برای ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی با پایتختی قدس شریف فوری و الزام آور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله شدید الازهر به اسراییل به دلیل هتک حرمت قرآن کریم

حمله شدید الازهر به اسراییل به دلیل هتک حرمت قرآن کریم