مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 20:552023-06-26سياسي

2300 پروژه عمرانی در خوزستان در حال انجام است


معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: 2 هزار و 300 پروژه عمرانی در خوزستان در حال انجام است که بالای 70 درصداز آنها بالغ بر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خانچی بعد از ظهر امروز دوشنبه در جلسه شورای فنی استان خوزستان به اهمیت نظارت بر پروژه های عمرانی در این استان اشاره کرد و افزود: در شهرها و روستاهای خوزستان شاهد انجام پروژه های عمرانی هستیم.

وی ادامه داد: پروژه های مذکور توسط دستگاه های اجرایی و همچنین از محل عوارض آلایندگی در سطح شهرداری ها و دهیاری های استان در حال انجام است و از این رو کارگروه نظارت شورای فنی باید به صورت مستمر بر پروژه ها نظارت کند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان افزود: استفاده از توان و پتانسیل مردمی و گروه های جهادی برای نظارت بر پروژه های عمرانی یک امر بدهی است چرا که موجب تسریع و بالا رفتن کیفیت و سرعت انجام پروژه ها می شود.

خانچی خبر داد: 2 هزار و 300 پروژه عمرانی در خوزستان در حال انجام است که بالای 70 درصد از آنها بالغ بر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند؛ همچنین در بیشتر شهرها و روستاهای استان شاهد عملیاتی شدن پروژه های عمرانی در یک سال گذشته بوده ایم.

وی به وضعیت عمرانی شهرهای خوزستان اشاره کرد و گفت: کارگروه نظارت شورای فنی باید علاوه بر گزارش پایش مستمر پروژه های عمرانی شهرهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2300 پروژه عمرانی در خوزستان در حال انجام است

2300 پروژه عمرانی در خوزستان در حال انجام است