مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-19سياسي

تغییر وضعیت نظافت پایتخت تا یک ماه آینده/برای مافیای زباله گردی برنامه داریم


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت قابل تحملی در نظافت شهر تهران وجود ندارد وعده داد ظرف یک ماه آینده با تغییر وضعیت نظافت شهر تهران به معدل قبولی در این حوزه دست پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدی در تشریح طرح خادمین روضه رضوان در جمع خبرنگاران گفت: در تلاش هستیم از نیروهای فعال در حسینیه ها، تکایا و .

ثبت نام کنیم تا با در اختیار گذاشتن تجهیزات فردی که تحویل آنها می دهیم در حقیقت خادم یارهایی را در کنار سازمان مدیریت پسماند داشته باشیم.

این افراد پس از ثبت نام ارزیابی از آنها صورت می گیرد و دوره آموزشی کوتاه مدتی برای آنها برگزار می شود تا در ایام اربعین با قرعه کشی انتخاب و از طریق امور مناطق برای رفت و روب راهپیمایی اربعین به کشور عراق اعزام شوند.

به گفته وی، افراد علاقمندی که تمایل دارند به صورت داوطلبانه در نظافت و پاکسازی مساجد، حسینیه ها و تکایا مشارکت داشته باشند با ثبت نام در سامانه طرح خادمان روضه رضوان در پیام رسان های داخلی و دریافت لوازم و وسایل مورد نیاز از سازمان مدیریت پسماند در این طرح مشارکت می کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت های خود در تشریح نگاه آینده این سازمان به موضوع رفت و روب شهر گفت: در حوزه پسماند کارهای زمین ماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر وضعیت نظافت پایتخت تا یک ماه آینده/برای مافیای زباله گردی برنامه داریم

تغییر وضعیت نظافت پایتخت تا یک ماه آینده/برای مافیای زباله گردی برنامه داریم