مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-22سياسي

بررسی لایحه عفاف حجاب در نشست خضریان با فعالان دانشجویی دانشگاه های تهران


نشست فصلی علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با نمایندگان تشکل ها و فعالان دانشجویی دانشگاه های تهران با محوریت موضوعات روز جامعه به ویژه در عرصه سیاست و فرهنگ، - نشست فصلی علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با نمایندگان تشکل ها و فعالان دانشجویی دانشگاه های تهران با محوریت موضوعات روز جامعه به ویژه در عرصه سیاست و فرهنگ، با حضور حجت الاسلام سیدمحمود نبویان نایب رییس کمیسیون اصل نود و تعدادی دیگر از نمایندگان مجلس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جلسه با محور نگاهی نقادانه به لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان که کلیت آن پیش تر در مجلس به تصویب رسیده، تشکیل شد و نمایندگان حاضر و دانشجویان دیدگاه های خود را در خصوص این طرح در فضایی کارشناسی مطرح کردند.

نبویان نماینده تهران در این جلسه بیان کرد: میزان جرم انگاری و به تبع آن مجازات تعیین شده برای جرائم متناسب با جرم نیست و اساسا این وضعیت هدف قانون گذار یعنی صیانت از حرمت زن در جامعه را تأمین نمی کند.

نبویان گفت: یکی دیگر از ایرادات وارد بر این طرح که به نظر می آید گرته برداری غلط از کنوانسیون حقوق زنان مصوب استانبول ترکیه است، عدم توجه به نقش خانواده و اهمیت نقش زن در خانواده می باشد بطوریکه از نظر غرب وابستگی اقتصادی زن به مرد مصداق خشونت است و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی لایحه عفاف حجاب در نشست خضریان با فعالان دانشجویی دانشگاه های تهران

بررسی لایحه عفاف حجاب در نشست خضریان با فعالان دانشجویی دانشگاه های تهران