مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-20سياسي

خاتمی؛ براندازی که هشدار براندازی می دهد!


کسانی که به بهانه دروغ تقلب(که در جلسات خصوصی به دروغ بودن تقلب اذعان داشتند) نظام را به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب تا لبه پرتگاه بردند ، - فارس پلاس؛ علی شعبانی در یادداشتی نوشت: محمد خاتمی( از سران فتنه ی  براندازانه ی سال 88 ) روز گذشته در باره خودبراندازی هشدار داده  و می گوید : به نظر می رسد خطر خودبراندازی که بارها از آن سخن گفته شده است با بازگشت مجدد فعالیت گشت ارشاد و نیز برخورد های پلیسی، امنیتی و احکام قضایی نامتعارف نسبت به مسائل اجتماعی خصوصا با بانوان، بیش از پیش خودنمایی می کند.

وی در ادامه اظهاراتش مسئولین اصلی نظام را به بی تدبیری و عدم عقلانیت متهم می کند.

در باره اظهارات سخیف و غیرعقلانی محمد خاتمی چند نکته قابل یادآوری است: نکته اول: هشدار یکی از سران فتنه براندازانه سال 88 در باره براندازی بسیار شگفت انگیز است .

کسانی که به بهانه دروغ تقلب(که در جلسات خصوصی به دروغ بودن تقلب اذعان داشتند) نظام را به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب تا لبه پرتگاه بردند ، حالا نگران براندازی شده اند.

نکته دوم : اساسا اگر مطالبه حجاب به عنوان حکم الهی و اقدام جدید نیروی انتظامی(نهی از منکر لسانی ) به عنوان امر واجب در جامعه ) و برخورد قضایی با کسانی که به قانون کشور تمکین نمی کنند (به عنوان ضرورت قانونمداری) را عامل براندازی یک نظام تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاتمی؛ براندازی که هشدار براندازی می دهد!

خاتمی؛ براندازی که هشدار براندازی می دهد!