مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-14سياسي

امام جمعه رامهرمز: انسان سازی در کربلا موضوعی محوری و اساسی است


قیام امام حسین(ع) در تاریخ جاودانه ماند چون مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم و مردم و دین خداست و بالاتر از این انسان سازی در داستان کربلا موضوعی محوری و اساسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رامهرمز، حجت الاسلام سید محمدحسین میری ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته رامهرمز با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: در سبک زندگی اسلامی شادی و فرح از مصادیق لذت های حلال است و عید غدیر از جمله وقایع مورد تاکید جهت شادی و سرور است و به فضل الهی در این زمینه چند سالی است که گسترش و توسعه بسیار مناسبی یافت.

وی با انتقاد از ضعف رسانه ای درباره انتشار فعالیت ها و خدمات انجام گرفته گفت: بلی نظام اسلامی غدیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است چون زیر بنای نظام اسلامی ولایت است و خاستگاه این ولایت غدیر و ولایت امری امیرالمؤمنین(ع) است.

امام جمعه رامهرمز در ادامه گفت: مردم و خواست آنها گسترش معارف دینی است که در زندگی عملی خود از الگوی آنها بهره مند شوند و همین موضوع است که باعث حضور خانوادگی مردم در این جشن ها و مناسبات است.

  وی با اشاره به برخی موضع گیری های دشمن در این خصوص بیان کرد: دشمن مدعی است که نظام نمی تواند مردم را شاد کند و در جشن های شاد و حلال مردم را حاضر کند و این حضور پرنشاط و گسترده مردم در اقصی نقاط کشور این سخن مغرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رامهرمز: انسان سازی در کربلا موضوعی محوری و اساسی است

امام جمعه رامهرمز: انسان سازی در کربلا موضوعی محوری و اساسی است