مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 13:102023-06-29سياسي

از توسعه مناسبات و بازگشت عادی روابط با مصرو مراکش استقبال میکنیم


از توسعه مناسبات و بازگشت عادی روابط با دیگر کشورهای منطقه و جهانی اسلام، از جمله جمهوری عربی مصر و کشور مسلمان و برادر مراکش نیز استقبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسمی به مناسبت عید سعید قربان با حضور حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و سفرای کشورهای اسلامی مقیم در جمهوری اسلامی ایران در وزارت امور خارجه برگزار شد.

متن سخنرانی امیر عبداللهیان در جمع سفرای کشورهای اسلامی به مناسبت عید قربان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حضور یکایک خانمهای محترم، آقایان، سفرا، کارداران و رؤسای محترم نمایندگی های کشورهای اسلامی در جمهوری اسلامی ایران سلام و خوشامد عرض می کنم.

از فرمایشات بسیار ارزشمندی که جناب آقای احمد قربانف، سفیر محترم کشور دوست و برادر، جمهوری ترکمنستان و شیخ السفرا در جمهوری اسلامی ایران بیان کردند، تشکر می کنم.

به ابتکار همکارانم این جمع بندی حاصل شد که به مناسبت عید بزرگ مسلمانان جهان امروز، فرصتی را فراهم کنیم که هم با شما خانم ها و آقایان تجدید دیدار کنیم و هم با استفاده از این فرصت به اختصار برخی از موضوعات را مورد توجه قرار دهیم.

حج علاوه بر اینکه پیام و آثار معنوی خاص خود را دارد، برای ما دیپلمات ها یک فرصتی است که بتوانیم بیش از هر زمان دیگری با بهره گیری از فضای حج ابراهیمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توسعه مناسبات و بازگشت عادی روابط با مصرو مراکش استقبال میکنیم

از توسعه مناسبات و بازگشت عادی روابط با مصرو مراکش استقبال میکنیم