مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-05اجتماعي

گره های آموزش و پرورش به واسطه گروه های جهادی حل می شود


گره های آموزش و پرورش به واسطه گروه های جهادی حل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حجرگشت صبح چهارشنبه در نشست قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در البرز اظهار کرد: بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش با روال اداری به نتیجه نمی رسد.

و بسیاری از گره های آموزش و پرورش به واسطه حضور گروه های جهادی حل خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ ایثار و جهاد گفت: فرهنگ سازی کار جهادی حتی از خود کار جهادی اهمیت بیشتری دارد و فعالیت جهادی از این جهت مهم است که باعث گسترش فرهنگ جهادی و خودسازی افراد می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: پیشنهاد من این است که اینگونه جلسات در مدارس محروم برگزار شود و با برنامه ریزی دوستان یکی از مدارس مناطق محروم میزبان جلسه بعدی قرارگاه عدالت آموزشی باشد.

وی با اشاره به ایجاد گروه های جهادی مشاوره ای در آموزش و پرورش استان البرز گفت: خواست ما از همه گروه های جهادی استان این است که با هم افزایی و ایجاد یک هماهنگی مشترک از موازی کاری پرهیز کنند.

حجرگشت استفاده از ظرفیت خیرین را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: هم در زمینه طرح شهید عجمیان و بهسازی فضاهای مدارس و هم در سایر فعالیت های جهادی حضور خیرین بسیار حائز اهمیت است و در استان البرز خیرین بزرگواری حضور دارند که برای اجرای فعالیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره های آموزش و پرورش به واسطه گروه های جهادی حل می شود

گره های آموزش و پرورش به واسطه گروه های جهادی حل می شود