مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-19سياسي

سومین کارگاه نظام حمایت از اطفال و نوجوانان آغاز به کار کرد


آیین گشایش سومین کارگاه نظام حمایت از اطفال و نوجوانان «برنامه ریزی در موضوعات راهبردی» صبح امروز  چهارشنبه 28 تیر 1402 در محل اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

- آیین گشایش سومین کارگاه نظام حمایت از اطفال و نوجوانان برنامه ریزی در موضوعات راهبردی صبح امروز  چهارشنبه 28 تیر 1402 در محل اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، این کارگاه با حضور سید علی کاظمی معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی حقوق کودک، غلامعباس ترکی معاون دادستان کل کشور، محمد عباسی معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی کشور و خانم ناندو معاون نماینده دفتر صندوق کودکان سازمان ملل در ایران، معاونین دادستان های استان ها و مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری های سراسر کشور به عنوان مرجع متناظر استانی حقوق کودک برگزار شد.

قرار است در این کارگاه سه روزه، موضوعات مهمی از جمله شناسایی چالش های راهبردی و عملیاتی در حمایت از کودکان، ضرورت تحول در رویکردهای حمایتی نسبت به اطفال و نوجوانان در گام دوم انقلاب، نقش مرجع ملّی و مراجع استانی در انسجام بخشی فعالیت های حقوق کودک و.

مورد بحث و بررسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین کارگاه نظام حمایت از اطفال و نوجوانان آغاز به کار کرد

سومین کارگاه نظام حمایت از اطفال و نوجوانان آغاز به کار کرد