مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:502023-07-15بين الملل

مقام یمنی: سازمان ملل از روز نخست جنگ علیه یمن، نقش منفی ایفا کرده است


مدیر فرودگاه بین المللی صنعا با اشاره به نقش منفی سازمان ملل در جنگ علیه یمن، گفت که مزدوران ائتلاف سعودی نیز در روند رزرو بلیط سفر برای مسافران از فرودگاه صنعا کارشکنی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خالد الشایف مدیر فرودگاه بین المللی صنعا امروز شنبه  تأکید کرد که از زمان آغاز حملات ائتلاف سعودی-اماراتی به یمن، سازمان ملل نقش منفی در این بحران ایفا کرد.

الشایف با بیان اینکه سازمان ملل باید برای بازگشایی کامل فرودگاه صنعا، به ائتلاف سعودی فشار وارد می کرد، به شبکه خبری المسیره گفت: مزدوران ائتلاف، در روند رزرو بلیط سفر برای مسافران از فرودگاه صنعا کارشکنی می کنند و در محاصره ملت ما، بیش از اربابان خود، دخیل هستند.

در چارچوب طرح آتش بس دو ماهه یمن که در آوریل گذشته (اردیبهشت امسال) اجرایی شده است، پروازها از فرودگاه صنعا به کشور اردن پس از 6 سال به شکل دو بار در هفته از سر گرفته شد.

در طول شش سال محاصره کامل فرودگاه صنعا، ده ها نفر از شهروندان یمنی به ویژه کودکان که برای درمان به انتقال به خارج از کشور نیاز داشتند، جان باختند.

 به دنبال جان باختن یک بانوی بیمار یمنی در نتیجه اعزام دیرهنگام به خارج از کشور برای درمان، رائد جبل، معاون سازمان هواپیمایی یمن هم امروز از سازمان ملل خواست ائتلاف سعودی را ملز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام یمنی: سازمان ملل از روز نخست جنگ علیه یمن، نقش منفی ایفا کرده است

مقام یمنی: سازمان ملل از روز نخست جنگ علیه یمن، نقش منفی ایفا کرده است