مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-04اقتصادي

حریری: نمایشگاه دائمی کالا های ایرانی به زودی در چین افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجیدرضا حریری، رییس هیئت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین در رابطه با عملکرد دولت و بخش خصوصی پیرامون روابط تجاری ایران و چین، - رییس اتاق بازرگانی ایران و چین با بیان اینکه طی دو هفته آینده مرکز تجاری ایران در کشور چین فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، گفت: امیدوار هستیم که تا پایان سال تعداد مراکز تجاری و نمایشگاه های دائمی کشورمان در چین را حداقل به سه مرکز افزایش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجیدرضا حریری، رییس هیئت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین در رابطه با عملکرد دولت و بخش خصوصی پیرامون روابط تجاری ایران و چین، گفت: در حال حاضر آمار رسمی در دست نداریم که نشانگر افزایش روابط تجاری ایران و چین باشد، اما می توان گفت روابط اقتصادی نسبت به گذشته تسهیل شده است.

وی افزود: از طرفی کشور چین همواره بزرگ ترین شریک تجاری برای صادرات ما بوده است و حدود 33 در صد از صادرات غیرنفتی ما به کشور چین صورت می گیرد و نفت نیز در فرایند های موجود به کشور چین فروخته می شود.

انتظار پیشرفت در روابط تجاری ایران و چینحریری ضمن اشاره به پیشینه روابط تجاری ایران و چین اظهار داشت: در حال حاضر روابط تجاری با کشور چین افزایش پیدا نکرده است؛ اما برنامه هایی برای پیشرفت و توسعه روابط تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریری: نمایشگاه دائمی کالا های ایرانی به زودی در چین افتتاح می شود

حریری: نمایشگاه دائمی کالا های ایرانی به زودی در چین افتتاح می شود