مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-17اجتماعي

شاخص هوای اصفهان در مرز ناسالم ثبت شد


شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز 26 تیرماه با میانگین 100 در مرز ناسالم برای گروه های حساس ثبت شد.

- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: میانگین شاخص هوای کلان شهر اصفهان امروز دوشنبه بیست و ششم تیرماه براساس داده های دریافتی 17 ایستگاه پایش فعال با شاخص 100 در مرز ناسالم برای گروه های حساس ثبت شد.

جمشید لقایی خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای اصفهان، امروز آلاینده غالب هوای این کلان شهر ذرات معلق 10 میکرون (ریزگرد) بوده که شاخص آن برابر 88 و در وضعیت قابل قبول است.

وی با بیان اینکه امروز شاخص هوا در ایستگاه خیابان زینبیه با 116 و کردآباد با 129 AQI در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شد، افزود: شاخص هوا همچنین در ایستگاه دانشگاه صنعتی با 151 AQI در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان است.

مسئول کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان، اضافه کرد: شاخص هوا همچنین در ایستگاه خیابان میرزا طاهر با 68، میدان انقلاب با 76، سپاهان شهر با 79، محله ولدان (ایستگاه ورزشگاه میثاق) با 81، پارک زمزم و خیابان فرشادی با 82، خیابان شهید باهنر با 89، خیابان فیض با 91، رهنان با 96 و بولوار کاوه با 97 AQI وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص هوای اصفهان در مرز ناسالم ثبت شد

شاخص هوای اصفهان در مرز ناسالم ثبت شد