مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 22:502023-06-28سياسي

مشق دلدادگی در روز آشتی با معبود هستی


مراسم مناجات خوانی دعای عرفه همزمان با روز نهم ذی الحجه و با حضور اقشار مختلف مردم در مساجد، حسینیه ها و دیگر اماکن مذهبی استان قزوین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مراسم مناجات خوانی دعای عرفه همزمان با روز نهم ذی الحجه و با حضور اقشار مختلف مردم در مساجد، حسینیه ها و دیگر اماکن مذهبی استان قزوین برگزار شد.

خبرنگار فارس با حضور در آستان مقدس آمنه خاتون شهر قزوین به روایت حال و هوای مردم در این روز عزیز پرداخت که در ادامه می خوانید.

شرمنده ام، ولی چون بزرگواری تو را می بینم به طمع می افتم .

آیا می توان گفت که این دعا عاشقان را در دو مسیر ترس و امید و میل وصال و ترس از فراق نگه می دارد؟ آیا در آخر دعا این را می توان گفت که ایمان خود و یا حتی وجود خود را بر مبنای عشق و محبت محکم می کنیم؟  همین طور است! پس می توان بگوییم: معترفم که تو خدای منی و من به تو بر می گردم، وجودم دادی به نعمت خود، پیش از آنکه در یاد باشم، مرا به جهان نیاوردی مگر برای مهر و لطف و احسانت به من، خدایا مرا به سبب گناهانم رسوایم مکن و مرا به دیگری وامگذار صدای دلنشین و ذکر معروف لَبَّیْکَ اللهم لَبَّیْکَ، لبیک لا شریک لک لبیک، إن الحمد والنعمه لک والملک، لا شریک لک از زیارتگاه، دل را به صحرای غرق نور می کشاند، گویی که این بار هم از سفر جا مانده ای!


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشق دلدادگی در روز آشتی با معبود هستی

مشق دلدادگی در روز آشتی با معبود هستی