مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 23:102023-07-06سياسي

پلان مدیریتی باغ جهانی عباس آباد تهیه شد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از تهیه پلان مدیریتی مجموعه میراث جهانی باغ عباس آباد در بهشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق برزگر شامگاه پنجشنبه در دیدار با فرماندار، امام جمعه و مدیران شهرستانی با اشاره به ظرفیت های بسیار این شهرستان چه از نظر طبیعی و چه از نظر تاریخی، اظهار داشت: شهرستان بهشهر در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ظرفیت های قابل توجهی برخوردار است.

وی با بیان اینکه باید برنامه ریزی دقیق و جامع در همه بخش ها صورت گیرد، تصریح کرد: تعامل بین فرماندار، مدیران شهرستان و رییس میراث فرهنگی این شهرستان برای رسیدن به برنامه های هدفمند می تواند کمک بسیاری کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با تاکید بر اینکه هدف به توسعه شهرستان بهشهر است، افزود: ظرفیت های این شهرستان بسیار استثنایی است و در هیچ کجای کشور همه ظرفیت ها با هم باشد، وجود ندارد.

برزگر در خصوص طرح جامع عباس آباد، توضیح داد: پلان مدیریت مجموعه میراث جهانی باغ عباس آباد بهشهر توسط پایگاه جهانی عباس آباد تهیه پس از نهایی شدن به سازمان آب منطقه ای و منابع طبیعی استان برای ارائه نظرات و پیشنهادات ارسال تا ظرف یک ماه بررسی و تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلان مدیریتی باغ جهانی عباس آباد تهیه شد

پلان مدیریتی باغ جهانی عباس آباد تهیه شد