مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-09سياسي

روحانیت با درک درست از شرایط و موقعیت ها مردم را راهنمایی کردند


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه روحانیت با درک درست از شرایط و موقعیت ها مردم را راهنمایی کردند، گفت: امروز به هر نحوی باید مروج دین خدا باشیم و این افتخار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی امروز یکشنبه در دومین همایش استانی ائمه جمعه امسال با اشاره به اهمیت توجه به نعمت عمر، سلامتی و جوانی اظهار کرد: انسان زمانی بیشتر متوجه ارزش عمر خود خواهد شد که سال ها از عمرش گذشته و توان خود را از دست داده و جسمش دچار مشکل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان انقلاب اسلامی را نعمت بزرگ و فرصتی برای خدمت به دین دانست و افزود: این نظام آرزوی انبیا و اولیای الهی بود و امروز شاهدیم که همه دنیا از شیعه سخن می گویند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بستر خدمت به نظام اسلامی برای همه فراهم است، تصریح کرد: بعد از پیامبر اکرم (ص)، عده ای علیه دین به پا خاستند و با دین برخورد می کردند از این رو اهل بیت همه جا سعی در شناساندن دین پیامبر داشتند و حقیقت دین پیامبر را بیان می کردند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه عمر انسان بسیار با ارزش است، بیان کرد: انسان از جایی به بعد، مابقی عمرش را با لذت درک می کند زیرا می داند باید از این فرصت استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت با درک درست از شرایط و موقعیت ها مردم را راهنمایی کردند

روحانیت با درک درست از شرایط و موقعیت ها مردم را راهنمایی کردند